Tot un repte

Som els alumnes de 5è de l’escola Josep Maria Madorell, aquests dies hem estat estudiant els ocells: com són, què mengen, perquè les seves ales canvien de color, etc.

Fa uns dies vam rebre el repte de fer unes caixes niu, en Sergi Sales, un ornitòleg, ens va proposar venir a la nostra escola per explicar-nos moltes coses d’ocells i per ajudar-nos a fer les caixes niu.

Vam fer les caixes nius amb grup, ho vam fer amb martells, claus i fustes. Les vam penjar al Parc de la Mariona, de Molins de Rei, que està al costat de la nostra escola i les podem vigilar.

Hem d’intentar protegir les caixes niu, que no es caiguin i que ningú les toqui.

Mireia V. i Emma H.