Últim primer dia de curs al Madorell

Arriba setembre, carreguem motxil·les i fem el recorregut que cada matí hem fet, des de fa molts anys, per arribar a l’escola. Aquest ha estat l’últim primer dia de classe que viurem al Madorell. Ara, se’ns presenta un any ple d’últimes coses, però també de primeres vegades.

Mai no hem estat els i les  grans de l’escola, i no parem de sentir que això implica que hem de ser un bon referent per la resta de companys i companyes. Serem esparriots, ajudants, padrins i padrines lectores, visitarem els instituts i anirem de colònies. Tot això, i encara més, dins d’un curs curs ple de sorpreses i emocions noves. Sabem que serà un curs especial i és per això que hem decidit escriure els nostres desitjos per aquest curs en el nostre mural de la classe. Per no perdre de vista mai els nostres objectius ni els nostres somnis.

Ara ja estem preparades i preparats! Que comenci el curs!