Trobem l’estació meteorològica

Els infants de tercer hem fet una descoberta emocionant al pati de la Mediterrània de l’escola: una estació meteorològica.

Aquesta troballa ha obert una porta al món de la meteorologia. Hem començat a investigar com funciona i quins aparells ens ajuden per poder saber i predir quin temps fa cada dia. Ara ja sabem llegir les seves dades i portar un registre per investigar quin és el clima que tenim a Molins de rei.

Cada dia anotarem les nostres observacions en uns gràfics per tal de poder portar un registre del temps que fa cada dia.

Les nenes i els nens de la classe de tercer estem força interessats en poder compartir amb la resta dels alumnes de l’escola i professors el temps que observem cada dia. A veure si entre totes i tots trobem la manera de poder fer-ho, demostrant com la curiositat i la recerca poden apropar-nos a noves passions i descobriments.