TREBALLEM ELS CÒMICS

Aquest any celebrem el centenari del naixement d’en Josep M.Madorell. Com és el nom de l’il·lustrador que dona nom a la nostra escola estem treballant els còmics. Per això hem anat a la biblioteca per mirar la tipologia textual dels còmics.

Ens hem adonat que els còmics són petites històries on hi posem un text amb vinyetes i onomatopeies. Ens agrada il·lustrar els còmics com en Josep M.Madorell i estem fent tires còmiques molt divertides.

Ens agrada molt anar a la biblioteca de l’escola i mirar un munt de còmics que tenim del Cavall Fort, el Tatano…

Aquí us deixem una mostra del que fem a la biblioteca i esperem que us agradi.