Propera trobada esportiva

L’alumnat de 6è estem preparant amb moltíssimes ganes i esforç la propera trobada esportiva d’esports col·lectius que farem el proper 2 de desembre d’aquest any.

Tornem a recuperar aquesta trobada, ja que amb la pandèmia ens vam veure obligats a aturar la seva organització perquè no ens podíem ajuntar amb altres escoles.

Enguany gairebé totes les escoles del municipi participaran en aquesta trobada, on cada curs es juga a un esport diferent (bàsquet, handbol, voleibol i futbol sala), amb l’objectiu de promocionar els esports col·lectius que podem practicar al nostre municipi.

Després de l’última trobada abans de la pandèmia, al desembre de 2019, vàrem practicar el voleibol, aquest curs ens toca jugar a futbol sala. I l’encarregat de donar-nos un cop de mà per organitzar aquesta trobada és, ni més ni menys, que el Club de futbol sala Molins99. Aportarà experiència, coneixements i àrbitres a la nostra esperada trobada esportiva.

A gaudir!