PODCAST: AULA D’ACOLLIDA

Ja tenim la segona edició disponible!

L’alumnat de l’aula d’acollida ha estat aquestes setmanes investigant sobre què farien la segona edició del seu programa de ràdio. I de sobte, ho van trobar… les illes de plàstic.

Per poder parlar del tema, els nens i les nenes han fet tota una recerca d’investigació, han creat un mapa per localitzar aquestes misterioses illes i un mural a l’aula perquè ho puguin veure la resta de companys de l’escola.

Si voleu saber de què es tracta això “d’Illes de plàstic” cal que escolteu el programa, on els infants ho expliquen d’allò més bé, amb causes, conseqüències i consells per evitar aquesta problemàtica.

El podeu escoltar a l’enllaç que us deixem a continuació:

Esperem que us agradi.