Meteoròlegs en Potència

Els nens i les nenes de tercer de primària hem experimentat un canvi emocionant en la nostra rutina diària des que hem començat a estudiar meteorologia. Aquesta setmana hem començat molt entusiasmats per poder dir cada dia el temps i la temperatura a la resta de companys de l’escola mitjançant la megafonia.

L’objectiu de la unitat de meteorologia va ser dotar-nos de les eines necessàries per comprendre els conceptes meteorològics bàsics, com ara els diferents tipus d’aparells meteorològics, la temperatura i les forces que influeixen en el clima. A més, hem après a interpretar la informació provinent d’estacions meteorològiques i, el que és més emocionant, a fer prediccions meteorològiques senzilles.

Cada dia, un parell d’infants de la classe de tercer presentem les nostres observacions meteorològiques davant de tota l’escola a través de la megafonia. Aquesta activitat no només ens ajudarà a millorar les nostres habilitats de comunicació, sinó que també ens  dóna la oportunitat de compartir el nostre coneixement amb els altres companys.

A més, ens ha convertit en meteoròlegs amateurs en potència, amb la capacitat d’entendre i explicar els canvis en el temps que experimentem cada dia.