L’alumnat de 6è participem al “Wapps.cat”!

L’alumnat de 6è volem canviar el món i ho volem fer de forma que tothom conegui les nostres iniciatives. Per aquest motiu, participem al concurs autonòmic “Wapps.cat” de pàgines web creades per alumnes de cicle superior.

El nostre objectiu és crear diverses pàgines web on els principals protagonistes són els ODS de les Nacions Unides (17 Objectius de Desenvolupament Sostenible) que tant hem treballat i seguim treballant a l’escola Madorell.

Cada grup de treball (de 4 a 5 alumnes) ha escollit un ODS que l’ha motivat per poder posar el seu granet de sorra per assolir aquests objectius:

Han d’extreure els eixos vertebradors de l’ODS escollit i, a partir d’aquí, buscar informació, vídeos, fotografies… i fer un disseny vistós i engrescador perquè aquelles persones que visitin el web s’enganxin al moviment de millora del nostre planeta i d’una humanitat més justa.

Aquí tenim alguns logos: