La natura de l’entorn de l’escola

Els infants de segon som la classe de la Natura i ja ens hem posat a treballar en el projecte pels altres sobre la Natura.

Així doncs, ens agrada cuidar les plantes de l’entorn que tenim al pati i a la nostra escola. Sovint fem de jardiners i jardineres, observant, regant, traient les males herbes i cuidant les plantes del nostre entorn.

També fem experiments i sobretot treballem en equip per gaudir de la bellesa de l’entorn i dels éssers vius que hi ha per les plantes.

Ja us anirem explicant les nostres vivències perquè estem força motivats i engrescats en el nostre projecte de la Natura.

Visca la classe de la Natura!!