ELS INFANTS DE PRIMER BUSQUEM NOUS AMICS PER A LA PONA

Hem anat a la biblioteca de l’escola per trobar “Nous amics per a la Pona”. Així doncs, hem fet un treball de recerca i a la biblioteca hem descobert que tenim un munt de còmics antics del Tatano i del Cavall Fort on surten els personatges que il·lustrava en Josep M. Madorell.

Ens ha fet molta il·lusió veure la Pona, en Jep i Fidel, en Pere Vidal, en Massagran i en Pum…

Ara ens hem aficionat a llegir còmics i ens diverteix molt fer dibuixos dels personatges.

Per tant, fem d’il·lustradors i d’il·lustradores com feia el senyor Madorell, que porta el nom de la nostra escola.

Els nens i nenes de primer.