ELS INFANTS DE LA CLASSE NATURA FEM CARTES ALS REIS MAGS D’ORIENT

Aprofitant que hem treballat la tipologia textual de la carta hem aprofitat per fer unes cartes molt especials. Després d’haver treballat els Drets dels Infants, ens hem adonat que hi ha molts infants que no tenen tantes coses com nosaltres. Per això, demanem que tots els infants del món tinguin un sostre, menjar, una família, joguines, una escola… També hem demanat algunes coses que ens faria molta il·lusió que passes durant l’any vinent. Per això, son unes cartes molt especials amb petits desitjos i amb grans propòsits per tothom.

Finalment hem demanat algun regalet i molts llibres per llegir.

Us fem saber que nosaltres ens hem portat molt bé i venim a l’escola per aprendre molt i ser grans persones.

Estimats Reis d’Orient us comuniquem que el conserge de l’escola, en Jordi, les ha portat a correus amb la seva bicicleta perquè les pugueu llegir.

Moltes gràcies Reis Mags us estimem molt!!