Els exploradors i les exploradores de la classe del papir

Divendres la classe del papir ens vam convertir en exploradors i exploradores!

Vam fer una sortida al camp d’aprenentatge Can Santoi, allà ens esperava l’esquirol Pinyol per viure una jornada plena d’emocions i aventures. Quan vam arribar ens van explicar les activitats que faríem per descobrir el nostre entorn més proper a la natura. Després d’esmorzar, ens vam posar en marxa per endinsar-nos cap al bosc.

Vam realitzar un itinerari, per grups de nens i nenes, on havíem d’anar trobant pistes. Per seguir el camí dins del bosc utilitzàvem un mapa i una brúixola per poder orientar-nos. La gimcana consistia a trobar pistes i identificar si es tractava de roques/minerals, vegetació o restes d’animals. Vam trobar pissarra, quars, també lianes com l’heura o arbres com l’alzina. A més a més, vam trobar petjades d’animals, de porcs senglars i de guineus i restes de pinyes que s’havien menjat esquirols com en Pinyol.

Tots els grups vam trobar totes les pistes i vam identificar correctament cada mostra, per tant ens vam convertir en uns grans exploradors i exploradores. D’altra banda, també vam fer jocs relacionats amb la natura com un memory de bolets i vegetals. I vam identificar el cant de diferents animals que viuen a les muntanyes de Collserola.

Per finalitzar amb aquesta aventura vam tornar a dinar a Can Santoi i després vam gaudir d’una estona de joc al mig de la natura. On vam jugar tots plegats fins que va arribar l’autocar per fer el camí de tornada a l’escola, va ser un dia fantàstic!

A continuació, us deixem l’enllaç a l’article que han fet sobre la nostra sortida a la web del camp d’aprenentatge de Can Santoi:

https://serveiseducatius.xtec.cat/cda-cansantoi/general/la-classe-del-papirs-aventurers/

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>