El Club Molins99 al Madorell

Durant el segon trimestre, el club molinenc de futbol sala Molins99 ha vingut a les classes d’educació física de tots els grups de primària perquè coneixem la seva forma de treballar aquest esport i la dedicació que hi posen sempre que van a una escola a treballar amb l’alumnat.

El Molins99 vol fomentar el futbol sala, però hi està posant molt d’esforç en fomentar l’esport femení. Tant és així que va oferir a les nenes de l’escola una jornada més en l’àmbit extraescolar on poguessin aprofundir i gaudir juntes d’aquest esport.

La jornada va tenir molt d’èxit, ja que trenta alumnes de l’escola es van quedar aquella tarda amb l’entrenador Iván i en Lluís per millorar una mica més les seves habilitats futbolístiques.

Moltes gràcies Molins99!