Comencem!

Els més menuts de l’escola vam iniciar al setembre una nova aventura en el camí de créixer que ens va portar a començar a l’escola Madorell a la classe de l’AIGUA. Nom sorgit de continuar el treball de les ODS iniciat el curs passat.

Al llarg d’aquests dies que hem compartit junts i juntes ens hem anat  familiaritzant amb el nou espai, la nova manera de fer del centre, hem descobert els companys i les companyes que ens acompanyaran en el nostre dia a dia i també els adults que ens faran de guia en aquests nous aprenentatges.

Aquests primers mesos de coneixença hem anat observant i descobrint com va canviant el nostre voltant amb l’arribada de la tardor que ens ha omplert la classe de colors càlids, pinyes, castanyes, paperines…

LES FULLES A LA TARDOR CAUEN A MUNTÓ!