Benvinguda Primavera!

Com ja sabeu el 20 de març va arribar una de les estacions més desitjades, després del fred de l’hivern, la Primavera!! Poc a poc ja anem notant les seves primeres passes i el fred comença a allunyar-se… Comença el bon temps, la caloreta, els dies són més llargs, se senten els cants dels ocells, comencen a sortir les primeres flors i ja no cal anar tan abrigats!

Amb l’arribada de la primavera, el pati de la nostra escola s’omple d’alegria i color amb les diverses flors que s’han plantat i els passadissos i les classes llueixen tots plens/es de flors primaverals!

Tal i com vam fer amb les anteriors estacions, ara és el torn de rebre la primavera. A l’aula ja estem preparats per donar-li una bona benvinguda amb un munt d’activitats a cada qual més divertida i original on els nostres petits gaudiran i aprendran moltes coses d’aquesta estació.

Hem començat posant als infants en situació explicant en què consisteix la primavera, canvis de paisatge, clima, fruites típiques, tradicions i festes populars… però encara ens queda molta feina!

Fins al moment, ja tenim muntat el racó de la primavera a la nostra aula amb llibrets i imatges entre d’altres materials, ens estem encarregant de regar i cuidar les plantes del pati i de l’entrada de l’escola, hem explicat contes molt bonics, hem conegut noves cançons i hem fet alguna que altra manualitat plàstica molt divertida per guarnir el nostre passadís! Ah! I també hem elaborat la nostra mona de xocolata per celebrar la pasqua!! Ho vam passar genial fent-la però encara més menjant-la! Mmm… estava boníssima!

La primavera també és l’estació que fa protagonistes als llibres i els contes. Gaudirem de la diada de Sant Jordi com la que més amb la realització de diferents activitats i on vosaltres les famílies també podeu participar!!!

En definitiva, la primavera és una estació que convida als infants a relacionar-se amb el medi natural que l’envolta i que, a la vegada, els dóna la possibilitat de desenvolupar cadascun dels seus sentits. És una època ideal per fomentar l’exploració, la manipulació, l’experimentació i el desenvolupament del joc a l’aire lliure!!

La classe de l’aigua continuem aprenent, continuem gaudint!