OBRIM LES PORTES DEL NOSTRE MUSEU!

Els alumnes de 2n ESO hem pogut ensenyar tota la feina feta durant el segon projecte d’APT. Hem treballat de valent construint eines rudimentàries per experimentar com vivien els nostres avantpassats; hem après els canvis físics que varen patir els primers homínids, la seva alimentació, l’art i com s’organitzaven com a societat, entre altres dades importants.

A classe hem pogut gaudir d’un treball més manipulatiu que s’ha vist reflectit amb un museu espectacular, del qual estem molt orgullosos. Durant aquesta jornada, els alumnes 1r ESO han pogut rebre una visita guiada per les diferents estacions que hem preparat per a tot l’edifici de secundària.

Us deixem algunes fotos perquè vosaltres també pugueu gaudir una mica del que hem après.