EXCEL.LENT TROBADA AMB EVA BACH

Ahir, dilluns 15 de febrer es va celebrar com a motiu del 50 aniversari de l’escola la conferència col.loqui Educar el tresor de les emocions a càrrec d’Eva Bach.

Agraim l’assistència de pares i mares de l’escola que ens van acompanyar.  La xerrada va estar molt ben valorada per les famílies i professorat assistent, que no deixaven de comentar la necessitat de fer altres xerrades amb un  ponent de la magnitud de l’Eva Bach.

EvaB

Al final de la xerrada l’Eva va dedicar alguns dels seus llibres.

Gràcies Eva, gràcies pares i professors que vau assistir a la xerrada i que ens acompanyeu en aquest camí tant important que és l’educació del vostre bé més preuat, el vostre fill/a  i gràcies AMPA que heu fet possible una trobada com aquesta.