L’escola participa en diferents projectes eTwinning. Alguns d’aquests es porten a terme a la primària i altres a secundària.
El curs 2023-24 l’escola va participar juntament amb escoles de diferents països en un projecte europeu: Art Olympics. El resultat va ser tant positiu que vam voler continuar treballant amb alguns dels centres implicats.
Enguany, curs 24-25 ens han atorgat la beca Erasmus. Aquesta beca té una durada d’un any, tot i que afectarà a dos cursos escolars 24-25 i primer trimestre del curs 25-26.
En aquests moments estem implicats en dos projectes que comporten una mobilitat amb un grup d’alumnes de secundària a Itàlia i un altre grup d’alumnes a Àustria.
També rebrem alumnes d’aquests països al nostre centre.
Els projectes Erasmus en els que participarem tenen dos eixos:
- L’art com a font d’expressió de les emocions
- La sostenibilitat.
Les activitats es desenvoluparan al llarg de tot aquest curs a través de diferents plataformes digitals, principalment la plataforma eTwinning, que fomentaran i promouran la relació dels nostres estudiants amb altres d’altres països així com el coneixement de la diversitat cultural.






