Clausurada la 37a Olimpíada Escolar de Reus

La 37a Olimpíada Escolar de Reus ha arribat a la seva finalització amb les darreres proves d’atletisme i escacs, que s’han disputat a les instal·lacions del CN Reus Ploms i el Reus Deportiu, respectivament. Després, s’ha procedit a la cloenda d’aquesta edició amb la baixada de la bandera olímpica i l’apagada del pebeter. En aquesta edició una seixantena d’esportistes de la nostra escola hi han participat, gaudint amb la pràctica esportiva i la competició amb d’altres alumnes d’escoles de la ciutat i rodalies.

Els esportistes del Marià Fortuny han participat en les proves d’atletisme (60 llisos, salta de llargada i llançament de pilota o pes), escacs i tennis taula -que s’ha disputat al CTT Ganxets-. A destacar que en la final de velocitat dels 60 llisos aleví masculí, l’alumne de Sisè Mohamed Zougagh ha aconseguit entrar en la final i ha acabat cinquè classificat en la prova més concorreguda de tota la Olimpíada. Igualment també ha fet un gran paper en tennis taula l’alumna de Quart Fatou Bimetou Ndiaye, que ha acabat quarta classificada en la categoria benjamí femení.

Des de l’escola, us felicitem a tots per la vostra actuació i us encoratgem a que seguiu practicant esport de manera saludable i que l’any 2020 torneu a inscriure-us a la 38a Olimpíada Escolar. Enhorabona a tots.

A continuació, podeu veure un recull de fotos de la participació dels alumnes del Marià Fortuny en les diverses proves de la 37a Olimpíada Escolar.