EL VIOLÍ Feu un comentari / Per Jordi Galcerà / 23 de maig de 2017 / Curs 2016-17 / Educació musical, segon Avui el alumnes de 2n hem tocat el violí, hem vist les seves parts i també la família a la qual pertany.