Cuinem panellets al Centre Cívic!

El dia 24 i 25 d’octubre els nens i nenes de primer vam anar al Centre Cívic a fer panellets amb les famílies. Ens ho vam passar d’allò més bé tastant i cuinant els nostres panellets!

Podeu veure les fotos al següent enllaç:

Resultat d'imatges de panellets

1r A Lleons:

https://drive.google.com/open?id=1-12f7djputfSEF23xvLCHhCwHLVL51O5

1r B Àligues:

https://drive.google.com/open?id=1FZ1Gl5vsvuuu8ETph9nbVi4R4vsflxrH

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut