Joc de pistes!

Els alumnes de 2on continuem treballant la temàtica del pas del temps.

Aquesta vegada l’hem fet a través d’un joc de pistes que ens ha fet arribar l’Andreu.

Ha sigut amb un petit scaperoom, on haviem d’anar resolent enigmes per trobar informacions relacionades amb ell.

Ens hem dividit en 3 grups, cada grup en un espai diferent i entre tots hem resolt els enigmes que ens ha preparat.

Cada grup ha trobat una capsa la qual tenia un candau: a dins hi havia un tros de paper escrit i un premi per haver desxifrat tots els enigmes de manera conjunta.

Gràcies a la nostra habilitat en el càlcul hem pogut obtenir una clau que ens ha obert el candau.

A l’arribar a la classe hem ajuntat els trossos de paper i…. SORPRESA! Era la carta de resposta de l’Andreu!

Ens ha donat més informació d’ell com que viu a Mallorca i que hi ha 2 mestres que fan a l’hort a l’escola que van ser mestres d’ell: la Roser i en Joan.

Els dos vindran a la classe per explicar-nos coses de l’Andreu!