El Krill ha desaparegut!

Els coreògrafs/es i ballarins/es publiquem aquesta informació per intentar arribar a qualsevol persona que ens pugui donar un cop de mà en la nostra investigació!

El passat mes de març del 2023 la balena Lena va viatjar a l’Antàrtida. Quan va arribar no va trobar el seu menjar que és el Krill. Nosaltres hem rebut un missatge seu on ens demana ajuda, però després d’investigar què és el Krill, on es troba situada l’Antàrtida i com són les balenes, no hem pogut donar-li una solució al seu problema.

Per això demanem ajuda a qualsevol persona que ens pugui ajudar en la nostra investigació per descobrir que li ha passat al Krill.

Atentament

Infants de Segon de l’escola Margalló

NOTÍCIES EN FORMAT D’AUDIO:

1. Juan

Ostres quin problema tenen les balenes, no en sabia res. Continueu investigant i espero que trubeu ajuda. Amb la vostre iniciativa segur que la trobareu… molta sort.

2. Cristina

Hola clases de 2n A i B!!

Crec que puc tenir una pista que li està passant. Voleu que vagi a explicar-vos a classe?
    Puc anar aquest divendres a la tarda.

Soc la mare de Ángela y Lola.

Un petó, Cristina

1. Ballarines i ballarins

Hola Cristina. Som les ballarines i els ballarins i ens sembla bé que vinguis el divendres a la tarda.

Moltes gràcies Cristina i aquí t’esperem!

Adéu

3. Ana Were

Vaya, espero que hayáis encontrado cual es el problema que hace que las ballenas no encuentren el krill. ¡Menos mal que tienen a gente como vosotros preocupada por ellas y dispuesta a ayudarlas! Ánimo y espero que entre todos encontremos la solución. Un abrazo fuerte desde Sevilla!

4. Ana Were

Vaya, ¡qué problema tan grave! Espero que pronto encontréis la causa de porqué las ballenas no encuentran krill. Menos mal que hay gente como vosotras y vosotros para ayudarlas. ¡Entre todos y todas encontraremos una solución! Ánimo, y un abrazo fuerte desde Sevilla.