Colònies a Can Vilalta

Avui es el primer dia de colònies, ha estat un dia ple d’emocions: el viatge en autocar, els nous monitors, la casa que ens agrada molt, hi ha uns espais verds per jugar i còrrer fantàstics, el menjar, les activitats  i finalment el joc de nit!!! Tot ens agrada molt!!!

Ara a descansar i dormir que demà ens espera un altre dia ple d’activitats i jocs. Us volem dir pares que estem superbé!!!. Un petonàs!!!.

1 comentari a “Colònies a Can Vilalta”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut