Primer dia de colònies

Primer dia de colònies superat!!!!
Hem arribat molt emocionats i amb ganes de passar-ho molt bé!!! ens han rebut els monitors i ens hem dividit en grups!!! hem dinat de meravella, el dinar boníssim!!!
A la tarda ens hem instal·lat a les habitacions!!!què divertit ha estat, ens hem organitzat molt bé!!! hem aprofitat l’estona per refrescar-nos sota la dutxa , ens ha anat fantàstica per agafar forces pels jocs de nit!!!
L’aventura continua…

2 comentaris a “Primer dia de colònies”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut