Reunió Cavalcada de Reis

Benvolgudes families,

Aviat arriba Nadal, i a les festes nadalenques no pot faltar la nit de Reis tan esperada per petits i grans. Aquest any l’AMPA de l’escola participa a la Cavalcada de Reis de Cerdanyola, per aquest motiu es convoca a una reunió el proper dilluns 28 de novembre a les 16:30 al menjador de l’escola.
Animeu-vos a participar!!

Adjuntem un document amb més informació sobre la Cavalcada de Reis.

Descarregar Document

Salutacions

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut