Educació vial

El passat 21 de març tot 5è vam estar aprenent que la bicicleta comença a deixar de ser una joguina i aviat serà un vehicle per tots nosaltres… això implica que ens comprometem a ser responsables i seguir les normes per no tenir accidents i respectar els altres.

Ara ja podem anar junts a fer una volta perquè tots i totes sabem anar en bicicleta J!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut