La castanyada

Els alumnes de 3r i 4t hem sortit a esmorzar als parcs que tenim a prop de l´escola i hem començat a celebrar la Castanyada.  Sortir a jugar amb els companys/es  sempre és súper divertit!.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut