Els alumnes de 3r i 4t hem sortit a esmorzar als parcs que tenim a prop de l´escola i hem començat a celebrar la Castanyada. Sortir a jugar amb els companys/es sempre és súper divertit!.
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress