FEM NEU

Avui parlant de l’hivern i de la neu, ens hem fixat que a les muntanyes sí que hi ha neu però que a Cerdanyola no neva. Així que hem decidit fer neu.
Ens ho hem passat molt bé tocant i jugant amb aquesta nova textura.

Fer neu artificial és tan senzill com barrejar bicarbonat amb aigua.
Si ho voleu provar a casa, necessiteu:
– 3 gots de bicarbonat
– 1 got d’aigua freda
– 1 bol
– Purpurina blanca (opcional)
Posem el bicarbonat en el bol i després anem afegint l’aigua a poc a poc fins aconseguir la textura adequada.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut