Ja tenim el logo Feu un comentari / Per Loli Álvarez / 30 de novembre de 2018 / Comunitat Grans Emprenedoria 5èB Portada Projecte Emprenedoria (CuEmE) / Cooperativa, Emprenedoria Els alumnes de 5è de les dues cooperatives: Coopebuïgas i Imaginart, ja hem triat el nostre logo. Ha estat una decisió difícil ja que hi havia dissenys molt bonics. Per fi, després de votar ja els hem escollit. Esperem que us agradin.