Ens ha visitat en Carles Sala i Vila

El passat dijous 11 d’abril, l’alumnat de 4t va poder gaudir de la visita de  l’escriptor Carles Sala i Vila, autor de molts llibres infantils com “Flairosa, la bruixa dels sabons”, “Míster Rumba” o “Sóc com sóc”. Al llarg d’una xerrada molt interessant, els va explicar la importància d’aspectes com la inspiració, la creativitat i la imaginació.

Els nens i les nenes de 4t van disposar de temps per poder obtenir resposta a preguntes com quines són les eines  per poder escriure un llibre infantil i d’on surt la inspiració per crear a personatges de ficció com la Tieta Galeta o la iaia Engruna.

Tots ens vam quedar impressionats de conèixer l’autor del llibre que han llegit al llarg del primer trimestre, “Míster Rumba”.

Tot un plaer tenir al Carles Sala i Vila a la nostra escola!

Us deixem aquí algunes de les fotografies de la seva visita.