L’alumnat de 3r participa en la XXVIII edició del concurs El Gust per la Lectura!

Enguany l’alumnat de 3r participa per primera vegada a la XXVIII edició del concurs El Gust per la Lectura que convoca cada any el Departament d’Educació. El programa té per objectiu que els infants esdevinguin lectors competents, crítics i capaços de gaudir del plaer de la lectura.

El concurs suposa la participació per grup classes de tot l’alumnat del nivell. Es basa en la lectura i posterior elaboració d’un treball en format audiovisual del llibre treballat. Aquest curs ha estat el conte Irene la valenta de l’autor  William Steig.

Les tres propostes de 3r presentades s’emmarquen dins l’àrea de Valors socials i cívics.

El grup classe de 3rA presenta el treball EL VALOR DE TENIR VALORS. Es tracta d’unes converses per equips on els infants posen l’èmfasi en els valors i les emocions que ha sentit la protagonista del llibre al llarg de tot el conte.

El grup classe de 3rB presenta el treball LA IRENE I ELS SEUS VALORS. Es tracta d’una presentació en format CANVA on el grup fa una reflexió en parelles sobre els valors i les emocions que els ha transmès la lectura del llibre.

El grup classe de 3rC presenta el treball TEATRE DE TITELLES. Es tracta d’una representació teatral de titelles en la qual es posen de manifest diferents valors com la valentia, la perseverança i la voluntat de seguir cap endavant malgrat les adversitats.

Totes tres propostes són molt originals, creatives i divertides. Esperem que us agradin molt. Hi hem posat molt esforç i ens ho hem passat molt bé fent-les!

Tutores de 3r.