Ens endinsem en una nova aventura… ELS TRESORS LITERARIS!

A finals de febrer iniciarem un nou projecte conjuntament amb la BIBLIOTECA de la nostra escola. Una CARPETA VIATGERA PLENA DE TRESORS VIATJARÀ A CASA VOSTRA! Esteu atents i atentes a veure quan us arriba!

Aquí us presentem “la carpeta dels tresors literaris”:

Cada GRUP-classe  té una carpeta que viatjarà per les cases de tots els nens i nenes de Primer curs d’EP.

Es tracta d’un projecte per fomentar el gust per la lectura i treballar la literatura.

És important que la lectura parteixi dels interessos, les motivacions i els gustos de cadascú, respectant sempre el nivell lector. Tot i això, sovint  són moltes les ocasions que ens costa escollir un llibre o conte adequat.

Per aquest motiu, us proposem la següent activitat:

Al llarg aquests mesos la CARPETA DELS TRESORS LITERARIS passarà per tots els i les alumnes de la classe, de manera que cada nen/a pugui incorporar el seu “llibre recomanació” i així a final de curs poder tenir un magnífic recull! Cal que, amb el suport de la família, omplin el full de recomanació que trobareu dins de la carpeta.

A més a més, el nen/a ho compartirà posteriorment amb els seus companys de la classe. Per tant, és important que abans es treballi a casa l’exposició oral.

BONA LECTURA!