Ens endinsem en el mètode científic!

Des que naixem, ja fem de petits/es científics/es perquè anem descobrint com funciona el món a través dels sentits.

El coneixement científic permet crear tecnologia i amb ella canviar el món. És per això que aprenem CIÈNCIA a l’escola.

Tenint en compte aquesta premissa, el nostre espai científic proporciona a l’alumnat els coneixements i les eines per ubicar-se en el món on viu, per aprendre a habitar-ho, a respectar-ho i a millorar-ho.

El procés d’aprenentatge de cada infant comença a partir de:

• L’observació, la curiositat i l’interès pel món.
  • L’acció (Experimentant, fent simulacions, comparant, classificant, ordenant…)
  • La comunicació (Compartint els fets i els resultats de l’experimentació).

EL PAPER DE L’ACTIVITAT PRÀCTICA ÉS PROVOCAR EL PENSAMENTS”

J.Ogborn