El Restaurant Entre Pans obre de nou les portes!

L’alumnat de 4t, juntament amb infants SIEI, han tornat a obrir amb molta il·lusió el Restaurant Entre Pans, projecte d’Aprenentatge i Servei de la nostra escola.

La proposta ofereix una oportunitat única d’aprendre mitjançant l’experiència pràctica en un entorn real. A través d’aquesta iniciativa, l’alumnat no només adquireix coneixements a través d’un aprenentatge vivencial sinó que també desenvolupa habilitats socials i de col·laboració.

Els infants assumeixen rols diferents, proporcionant-los una visió completa del funcionament d’un restaurant. L’alumnat participa activament en totes les etapes, des de la preparació de les comandes fins al servei als clients. A més, el projecte promou valors com l’empatia, la responsabilitat i la cooperació.

El restaurant es converteix en un espai d’aprenentatge on les diferències es converteixen en fortaleses, i cada infant contribueix a l’èxit col·lectiu beneficiant-se d’una educació rica, inclusiva i enriquidora.

Benvingudes i benvinguts al Restaurant de l’escola Miquel Marti i Pol! Llegeix més>>