Donem llum a la tardor!

L’alumnat de cinquè ha participat al Concurs “Llum de Tardor” convocat per celebrar la festa de la Castanyada a l’escola Miquel Martí i Pol. Els nois i noies d’aquest curs havien d’enviar una fotografia d’un entorn proper a l’escola per poder plasmar l’estació de l’any en que ens trobem.

Amb una tendra mirada els nois i noies de l’escola han deixat constància dels colors típics de tardor i els han afegit un títol per explicar el que representen.

Entre les diferents fotografies que hem rebut s’han entregat dos premis per aula: un a la imatge més original i un altre a la fotografia amb el títol més creatiu. +INFO