Dinamitzem la Biblioteca!

Un dels grans objectius del nostre projecte de biblioteca és promoure l’estimació i el respecte pels llibres i el valor de la lectura, obrint la biblioteca a tota la comunitat escolar.

La setmana passada, i a fi de fer possible la participació de l’alumnat de cicle superior en el funcionament i la gestió de la biblioteca, es va organitzar una formació adreçada a l’alumnat de sisè.

L’activitat, de caire absolutament voluntari, va tenir molt bona acollida, participant-hi prop d’una trentena d’alumnes que van poder descobrir i conèixer com és la biblioteca des de dins.

A partir d’ara, a l’estona de Bibliopati, l’alumnat de sisè, organitzat en petits grups, posarà en pràctica els continguts apresos. Desenvoluparan moltes i variades tasques pròpies d’un bibliotecari/bibliotecària com és el suport i manteniment de l’espai, ajudar que l’entrada i la sortida es faci correctament, preparar activitats de dinamització, classificar i ordenar els recursos bibliogràfics, catalogar, etiquetar, fer préstec i devolució de llibres…  i atendre, a més, les demandes dels seus companys i companyes (orientant-los a triar llibres i a trobar un que els agradi).

No deixeu de venir a visitar-nos!