Continuem somiant en un planeta més sostenible!

El passat divendres 17 de juny va tenir lloc la darrera reunió del Comitè Ambiental de l’escola. Després de dos cursos amb les mesures de protecció davant la Covid19 aquesta trobada es va fer presencialment, amb l’assistència de tots els infants delegats verds representants dels grups-classe d’Educació Primària, així com dels membres del professorat i de l’equip de direcció.

La trobada va servir per fer balanç de la situació i valorar les mesures i accions portades a terme al llarg d’aquest curs 2021-2022 pel que fa a l’estalvi energètic i consum d’electricitat i l’aigua.

Els diferents membres del Comitè Ambiental van mostrar molt d’interès. Tanmateix van presentar moltes  propostes per donar continuïtat al projecte a partir del mes de setembre, treballant els objectius educatius cap a un planeta més sostenible, i incorporant en el centre els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

Va ser una reunió profitosa amb participació molt activa de totes les persones representants.

L’alumnat de l’escola va demostrar, una vegada més, el gran sentit de responsabilitat i sobretot de pertinença a un projecte col·lectiu com és l’escola.

Comitè Ambiental