Compartim la lectura amb #acasallegimenveualta

Com ja deveu imaginar, la setzena edició del Certamen de lectura en veu alta va quedar cancel·lada definitivament a causa del COVID-19. Malgrat això, hi va haver una proposta alternativa per realitzar aquest Certamen en confinament: #acasallegimenveualta.

Com que la nostra escola estava inscrita al concurs, l’organització del Certamen ens va permetre la possibilitat d’enviar un màxim de cinc vídeos per categoria.

Per a poder fer la selecció d’una bona mostra de lectura en veu alta, l’alumnat de cicle superior va haver de superar un desafiament literari amb la finalitat de continuar fomentant l’hàbit lector a casa. Els nois i noies van haver de fer la gravació d’una lectura en veu alta del llibre que més els agradava.

Voleu passar una bona estona entre llibres? AQUÍ podreu gaudir de la lectura en veu alta d’una representació de l’alumnat de cicle superior.

Finalment, l’alumnat finalista a participar a la XVI edició del Certamen de lectura en veu alta de la nostra escola és:

Carla Gómez de 6è A

Irene Fernández de 6è B

Berta Pérez de 5è A

Erik Carrascal de 5è B

Alícia Vázquez de 5è C

L’equip de mestres volem agraïr la feina que heu realitzat tots i totes i desitgem que els/les finalistes tingueu molta sort.