BREAKOUT: Magallanes, on ets?

Abans d’iniciar aquest llarg confinament, els i les alumnes de cinquè vam estar treballant el projecte “Magallanes, d’on vens?”. Donada la situació, hem decidit finalitzar-lo amb un tancament molt especial des de casa i de manera virtual.

Així que hem realitzat un Breakout per finalitzar el projecte de l’edat Moderna. Us posem en situació: els/les alumnes de cinquè es van convertir en agents del Ministeri del Temps. La seva gran missió era rescatar a Magallanes, l’home que va iniciar la primera circumnavegació i va aconseguir donar la primera volta al món, el qual va ser segrestat pels destructors del temps (persones que volen canviar la història).

La missió dels alumnes era investigar sobre l’Edat Moderna i poder-se infiltrar per poder rescatar a Magallanes. Per fer-ho, els hem proposat un Breakout, un joc immersiu derivat dels populars “Escape Rooms” que estan tan de moda i s’estan reproduint com espais d’oci en ciutats de tot el món.

L’objectiu d’un Breakout consisteix en obrir una caixa forta amb una única combinació correcta. Es tracta d’una caixa que s’obre amb una combinació de quatre números. Per aconseguir obrir-la, s’han de resoldre problemes, enigmes i reptes, tots ells relacionats amb el projecte que vam treballar a l’escola sobre l’Edat Moderna. Un cop s’aconsegueix, s’obté el lloc on els destructors del temps tenen segrestat a Magallanes.

Us animem a què ho feu! Els i les alumnes de cinquè han gaudit molt i han demostrat ser uns súper agents del Ministeri del Temps.

Podeu fer el Breakout AQUÍ!