Quina pro viatge a Dublín de 4t d’ESO

El proper 15 de desembre a les 20:00 tindrà lloc al gimnàs de l’Institut la tradicional Quina nadalenca a benefici del viatge que l’alumnat de 4t d’ESO fa a Dublín. És un viatge que permet conèixer la cultura irlandesa i millorar l’anglès.
La Quina està organitzada… Llegeix més»

iFest 2017

Alumnes de 2n de batxillerat de la modalitat tecnològica van participar el passat 30 de novembre a iFest 2017 que se celebrava al Palau Sant Jordi de Barcelona.
El repte que van donar resposta els nostres alumnes va ser millorar la velocitat d’atenció als malalts sense augmentar… Llegeix més»

Assessorament i Reconeixement

Pràctiques de primers auxilis a 1r del CFGM APD

Els alumnes de primer del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Tècnic d’Atenció a persones en situació de dependència  practiquen l’avaluació de l’estat de la víctima, l’estat de consciència i els signes vitals. Aprenen que l’absència de moviments respiratoris requereix una atenció immediata així com… Llegeix més»