Activitats al mar a 2n d’ESO

Els alumnes de 2n ESO han fet una sortida a Empuriabrava, concretament a la desembocadura de la Muga, per treballar activitats aquàtiques al medi natural: Vela, Pàdel Surf i Windsurf. Els grups D i E hi van anar el dijous passat 5 d’octubre, i els… Llegeix més»

Vaga de dimarts, 3 d’octubre

ACTUALITZACIÓ a les 18.04 h
Demà el centre RESTARÀ TANCAT.
Amb la informació que ens va arribant, he de comunicar-vos que no podem garantir l’obertura de l’Institut al llarg del dia de demà, dimarts, i que és molt probable que resti tancat. Estigueu atents a les notícies que apareixeran a… Llegeix més»

Jocs de taula a l’hora del pati

Aquesta setmana, coincidint amb l’inici dels curs escolar, s’ha continuat amb l’activitat de jocs de taula a les hores d’esbarjo. Un dels objectius d’aquesta iniciativa és oferir una activitat educativa i de gaudi en grup als i les alumnes del centre que tinguin ganes de… Llegeix més»

Reunions amb les famílies a inici de curs

Les reunions amb les famílies que fem cada curs en el seu inici tindran lloc en les dates següents:
Reunions d’informació amb les famílies

Assemblea general de l’AMIPA
Dimarts 19 de setembre

1r i 2n d’ESO
Dimarts 19 de setembre

3r i 4t  d’ESO
Dijous 21 de setembre

Batxillerat i Cicles
Dimarts 26… Llegeix més»

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu, fins el 28 de setembre

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu. Modalitats dels ajuts:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta.
  • Ajuts per a programes complementaris… Llegeix més»