El Servei d’assessorament en la formació professional del sistema educatiu i el Servei de reconeixement acadèmic dels aprenentatges assolits mitjançant l’experiència laboral o en activitats socials són dues actuacions regulades a la Resolució ENS/1891/2012, de 23 d’agost, d’organització de diverses mesures flexibilitzadores i actuacions en la formació professional inicial.
Podeu Consultar:
- Tota la informació i calendari del Servei d’assessorament.
- Tota la informació del Servei de Reconeixement.
POSSIBILITAT IMMEDIATA DE CURSAR, AL PROPI INSTITUT, ELS MÒDULS NO RECONEGUTS, AMB MESURES FLEXIBILITZADORES
Els alumnes que hagin realitzat el procés d´Assessorament i Reconeixement podran, si els sembla pertinent, començar a cursar els mòduls (assignatures) no reconeguts o pendents a partir de setembre, prèvia matrícula al centre, en horari compatible amb la feina i amb mesures flexibilitzadores (assistència a classe de només el 50% i seguiment tutorial personalitzat). D´aquesta manera,i amb l´assoliment corresponent dels mòduls, aconseguirien el títol d´APD (Tècnic en Atenció a persones en situació de Dependència).
Aquelles persones que finalitzen el procés d´Assessorament-Reconeixement assisteixen a classe amb aquestes condicions, i mantenint l´horari de la feina personal, amb molt bons resultats.
Borsa de treball
L’Institut Pla de l’Estany ofereix un servei de borsa de treball d’alumnes titulats en els CFGM següents:
- Atenció a les Persones en situació de dependència
- Sistema microinformàtics i xarxes
Què heu de fer?
- Si sou un ex-alumne, envieu un curriculum a l’adreça borsadetreball@
inspladelestany.cat - Si sou una empresa, envieu un correu electrònic a l’adreça borsadetreball@
inspladelestany.cat, fent constar en el mateix la següent informació: - Dades de l’empresa (nom, sector, activitat principal, ubicació…)
- Nom i cognom, telèfon i correu electrònic de la persona de contacte i càrrec que ocupa a l’empresa.
- Dades referents a l’oferta de treball indicant sobretot quines són les tasques que ha de realitzar la persona a contractar. Aquestes són indispensables per definir bé el perfil professional.
Una vegada rebut aquest correu electrònic, el centre el respon adjuntant els currículums que millor s’ajustin a la sol·licitud realitzada. A partir d’aquest moment, la resta de gestions (trucades, entrevistes, etc.) ja les realitza l’empresa. És molt important comunicar al centre la resolució del procés de selecció per procedir a donar de baixa del servei a l’alumne contractat.