Jornada de Portes Obertes

Us donem la benvinguda a aquestes Jornades de Portes Obertes virtuals. I per començar res millor que el video que ens ha fet l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Girona en reconeixement al 1r Premi a la Innovació Docent, que ens ha concedit el Patronat de l’EPS i que valora l’esforç, implicació i creativitat del professorat de centres docents preuniversitaris.

El video sintetitza els que volem que sigui la nostra visió del procés d’aprenentatge i els valors que el guien.

Com volem que sigui l’aprenentatge al nostre institut?

1. L’alumne és el centre de l’aprenentatge i de totes les activitats que duem a terme
  2. Desenvolupem la motivació, les ganes i l’esperit d’aprendre, la responsabilitat, l’autonomia personal, la cultura de l’esforç i la capacitat de tots els alumnes de continuar la formació i inserir-se en el món professional
  3. Promovem la participació de les famílies
  4. Promovem un equip de professionals, docents i de PAS, il·lusionat i format professionalment per portar a terme el Projecte Educatiu del Centre que es basa en la qualitat i la innovació educativa.
  5. Inserim la nostra tasca educativa en una perspectiva responsable i compromesa amb la societat, l’economia, el territori i el medi ambient.
  6. Fomentem l’avaluació i la millora continuada de tota la nostra tasca educativa

Quins són els nostres valors? El nostre núvol de conceptes

Passeu a Instal·lacions