PORTES OBERTES

Us convidem a visitar la nostra escola el poper dissabte 30 de març, a les 10h del matí. Us ensenyarem les nostres instal·lacions i explicarem com funciona el nostre centre.

JUGUEM A RAQUETES A 4t

Els i les alumnes de 4t estem treballant la Unitat Didàctica de les raquetes a Educació Física. Experimentem amb diferents raquetes i pilotes que varien de pes, i també a distàncies variades. A vegades fem jocs, circuits, treball en parelles o grup… N’estem aprenent molt!

REFORMA AULES p3

A P3 tenim un nou terra de parquet!
A petició de l’equip directiu i gràcies a l’Ajuntament de Banyoles, aquest mes de març hem estrenat un nou terra de parquet.
Han quedat unes aules molt maques, acollidores i agradables.
Moltes gràcies pel canvi!

NO L’EMBOLIQUIS a CM

Durant l’última setmana de febrer, la Mar, l’Esther i la Maria de l’Escola de Natura van venir a la nostra escola per fer el taller “No l’Emboliquis”. L’objectiu d’aquest taller és identificar quins són els esmorzars més sans i saludables i alhora potenciar el… Llegeix més»

ED. INFANTIL, UN CIRC CARNAVALESC

Tota la comunitat d’educació infantil ens vam reunir el passat divendres divendres 22 de febrer per enllaçar dos esdeveniments.
Per una banda va ser una cloenda dels 2 dies diferents sobre el circ, amb una desfilada dels genials pallassos de P4 i les seves… Llegeix més»

ELS DOS DIES DIFERENTS: EL CIRC!

Aquest any els Dos Dies Diferents han fet referència al món del circ.
Durant el dijous, els alumnes han estat fent diferents tallers: malabars, equilibris, pallassos, màgia…
El divendres ha sigut un dia molt especial amb una sortida de tota l’escola al Festival del Circ de Girona… Llegeix més»