1r d’ESO

Oferim 150 places, amb cinc grups, i els organitzem en dos equips docents (un de dos grups i un altre de tres), cadascun amb un coordinador o coordinadora.

• Cada equip docent farà pel seu compte les sortides, tallers, excursions, etc. per garantir que sempre sortim del centre amb un nombre adequat d’alumnes.
  • Cada grup classe tindrà dos tutors o tutores, amb una mitja d’alumnes de 14 o 15 per a cada tutor/a. Així garantim una bona atenció als alumnes i les seves famílies.
  • Com cada any, hi haurà grups de reforç de català, castellà i matemàtiques
  • Com cada any, farem desdoblaments a totes les altres matèries (anglès, ciències naturals, tecnologia, ciències socials i educació visual i plàstica)
  • Tindrem d’optatives de Competència lectora i Francès
  • HI ha biblioteca a les hores d’esbarjo i dinamització del pati amb jocs i lligues de futbol i de bàsquet