Els alumnes de 3r d’ESO entrevisten els avis de Montbui

A 3r d’ESO a l’assignatura de llengua catalana vam treballar l’entrevista durant unes quantes sessions i, per practicar el que havíem treballat a classe, vam pensar de fer entrevistes reals.
Ens vam posar en contacte amb el Casal de Jubilats del municipi i durant tres matins vam anar a la Vinícola a entrevistar els avis que s’havien mostrat interessats a parlar amb nosaltres. La valoració de l’experiència és excel·lent, ja que els alumnes van trobar molt interessant poder parlar amb la gent gran i van quedar sorpresos de moltes de les coses que els van explicar i els avis van estar molt contents de poder explicar la seva vida als joves de l’institut.
Volem agrair molt especialment el temps que ens han regalat els avis que ens han ajudat a fer possible la trobada entre les dues generacions.