Requirements

Important:

1. Per normativa, l’alumnat ha de tenir aprovada la UF2 de FOL abans de marxar d’Erasmus+.
  2. Els alumnes seleccionats estaran obligats a fer les activitats i dinàmiques de grup que marqui el centre.
  3. Les classes d’anglès que proposa el centre seran obligatòries. Els alumnes que tinguin algun títol d’anglès o estigui assistint a alguna acadèmia d’idiomes podran quedar exempts si ho justifiquen.
  4. Abans de marxar l’alumne farà un petit curs anglès OnLine (el OLS) que proporciona el mateix programa Erasmus.

Criteri intern

30%

L’equip docent valorarà la preparació i compromís del participant tenint en compte:

1. Assistència a classe.

2. Actitud a classe.

3. Expedient acadèmic de l’alumne / a.

30%

El tribunal que realitzi l’entrevista valorarà les competències i aptituds del participant i la seva idoneïtat per al procés, tenint en compte:

1. Iniciativa, adaptabilitat,

2. Mentalitat oberta, socialització

3. Capacitat de comunicació

4. Maduresa i coneixement d’una / o mateixa / o

5. Idioma estranger

6. Resolució de conflictes.

7. Motivació i expectatives

Documentació lliurada

40%

CV i Carta de motivació: 20%

Es valorarà la presentació i el contingut. A la carta de motivació es valorarà també la motivació i l’originalitat.

Certificats de llengua: 10%

Es valorarà positivament si l’estudiant té un certificat que acrediti el seu nivell d’idiomes i el puja a la carpeta compartida.

Certificats extra-acadèmics: 10%

Es valorarà positivament si l’estudiant ha certificats que acreditin altres estudis.