Resultats Selectivitat 2018

El 98,7% (74) dels 75 alumnes de l’Institut Joan Brudieu que es van examinar de les proves d’accés a la universitat (PAU) els dies 12, 13 i 14 de juny podran accedir el curs que ve a la universitat. El percentatge d’aprovats és idèntic al de l’any passat (98,6%). La nota mitjana global de les PAU és enguany de 6,676. La nota mitjana de l’expedient de batxillerat d’aquests estudiants ha estat de 7,34, i la nota mitjana d’accés a la universitat, que es calcula en base al 60% corresponent a l’expedient de batxillerat i el 40% restant a la nota de la fase general de les PAU, ha estat de 7,071. Cal felicitar, a més, els dos alumnes de l’Institut que ha obtingut una nota igual o superior a 9: Laia Grau Ribó, amb 9,200; i Roger Gravet Choy, amb 9,100, que han estat mereixedors de la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat, que el Govern de la Generalitat atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a nou punts. Enguany seran 520 estudiants (314 noies i 206 nois) que rebran aquesta Distinció en l’acte de lliurament que tindrà lloc el divendres dia 20 de juliol a la tarda a L’Auditori, carrer Lepant, 150, de Barcelona. Moltes felicitats!!!