Premis COAC 2018

El 24 de maig, s’ha fet l’entrega dels premis de la dotzena edició dels Premis COAC  a Treballs de Recerca i del concurs de fotografia “Arquitectura i Urbanisme” del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, i  delegació de La Seu d’Urgell.

L’objectiu dels Premis a Treballs de Recerca és fomentar l’interès entre els alumnes de batxillerat de les comarques del Pirineu per la investigació relacionats amb l’arquitectura i el disseny, la ciutat i l’urbanisme, el territori i el paisatge i l’ecologia i la sostenibilitat. Han estat premiats els següents treball:

• Primer Premi: “Aplicació de l’energia geotèrmica en un habitatge unifamiliar”
    • Alumne: Alex Teruel Perarnau
    • Tutor: Mario Domènech
  • Segon  Premi: “Composició creativa en 3D i animació de presentacions”
    • Alumne: Joan Roqué Comes
    • Tutor: Mario Domènech
  • Tercer  Premi: “Disseny, desenvolupament i funcionament d’un plató chroma de televisió”
    • Alumne: Sergi Caminal Colell i Enric Alís Viladomat
    • Tutor: Joan Pérez Cremades

Quant als premiats al Premi de fotografia “Arquitectura i Urbanisme ”

• Primer Premi: “Primaris”
    • Alumne: Judith Batllori
  • Segon Premi: “Flor de Llum”
    • Alumne: Maya Escofet Galera
  • Tercer Premi: “Panellets de Colors”
    • Alumne: Yasmina Pons Fernàndez.

Fan el Lliurament dels premis Ricard Lobo i Joan Marquet..

A tots ells la mostra enhorabona.

Fotos i vídeo