El portuguès al 2n Tastet de Llengües de l’EOI de la Seu d’Urgell

El passat 15 de novembre, Layla Dias, de 4t ESO, i Joana Pires, de 1r de BTX, conjuntament amb Jacinta Valadares, professora de Llengua i Cultura Portugueses, van fer una presentació sobre la Llengua Portuguesa en el 2n Tast de Llengües organitzat per l’Escola Oficial d’Idiomes de la Seu d’Urgell. […]

Van donar a conèixer la Llengua i Cultura Portugueses des de les diferents pronúncies: Layla és de Brasil i Joana i la professora Jacinta Valadares són de Portugal, però de zones diferents. També van passar un vídeo amb la pronúncia d’una persona d’Angola. Van parlar sobre els països lusòfons, les perspectives de creixement del nombre de parlants de la llengua portuguesa en eel futur i can fer palès les semblances i les diferències entre el portuguès i el castellà. Per acabar, van escoltar la canço "Chuva", de la fadista portuguesa d’origen africà, Mariza.

Fotografies i notícia de l’activitat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *